Blog Widget by LinkWithin

Tuesday, March 31, 2009

SYEDCHESS With New FIDE Rating 1812 for April 2009 Updated...


click the image for larger view


Matlamat saya untuk mendapat FIDE Rating telah pun tercapai bagi tahun 2009 ni dengan mendapat 1812 dengan angka itu saya adalah orang pertama yang telah mempunyai Fide Rating di negeri lahir saya sendiri iaitu PERLIS dan permain kedua dari tempat tinggal dan tempat kerja saya sekarang ini iaitu KEDAH..Untuk bilangan permain-permain Fide yang amat kurang/tiada di KEDAH/PERLIS memang ketara jika hendak dibandingkan dengan negeri-negeri lain yang mempunyai ramai permain-permain Fide tak kira usia kenapa mereka boleh ada???contohnya Selangor dan kuala Lumpur mempunyai ramai coach-coach bertaraf Fide atau berpengalaman disana.
Oleh Demikian saya sudah bersedia untuk membantu/mengajar/coach contohnya bagi permain-permain pelapis-pelapis(junior-junior)dan sesiapa saja yang ingin mempelajari dan mendalami permainan catur dari awal hingga ketahap dapat mencapai FIDE Rating seperti yang saya ada sekarang ini.
Sesiapa yang berminat boleh la membuat pendaftaran seperti dibawah atau menghubungi saya terus bagi mendapat maklumat selanjutnya...


Pendaftaran Online

1 comment:

Pewaris Reformasi said...

share sikit syed camne nak dapatkan FIDE rating ni..